2024 m. Liepos 27 d. Šeštadienis

In order to view this page you need Flash Player 9+ support!

Get Adobe Flash player

PradžiaNaujienosKad būtume matomi kelyje

________________________________________________________________________

Kupiškio rajono savivaldybės tarybos sprendimas dėl mokinių ir klasių skaičių 2023–2024 mokslo metais

________________________________________________________________________

G4

Kad būtume matomi kelyje

Atsvaitai    Spalio 14 dieną mokykloje svečiavosi Kupiškio r. policijos komisariato bendruomenės pareigūnė Gintarė Šližytė ir  policijos rėmėjas V. Girdvainis. Svečiai paragino visus nestokoti atidumo keliuose ir gatvėse.

   Jie kvietė vyresnius mokinius  laikytis drausmės  eismo aplinkoje, pakvietė tapti policijos rėmėjais.  Komentuodama skaidres, pareigūnė visiems  priminė, kodėl tamsoje ar esant blogam matomumui reikia būti matomiems kelyje. Pakvietusi keletą mokinių, demonstravo,  kaip segėti atšvaitus, patarė, kokius geriausia įsigyti. Šią saugaus eismo pamoką pakartojo visi mokyklos mokiniai – nuo mažiausių iki dešimtokų.  Belieka tikėtis, kad nematomų kelyje Skapiškio mokinių  nebus.

 

Pamokų laikas

1  8.00 - 8.45
2  8.55 - 9.40
3  9.50 - 10.35
 Ilgoji pertrauka
4  11.05 - 11.50
5  12.00 - 12.45
6  12.55 - 13.40
7  13.50 - 14.35

 

SPM

Dienos citata

"Tingėjimas kaip rūdys suėda greičiau, negu darbas nualina."
B.Franklinas

Šiandien

Pusbrolių diena
Senų anekdotų diena

   pavasaris2

Vardadieniai:

Kristina, Kristoforas, Kunigunda, Dargvilas, Dargvilė, Kristupas

Saulė     sun

teka 05:15, leidžiasi 21:35

dienos ilgumas 16.20

  moon  Jaunatis


Kryptis Lietuva

ED

09.1.3-CPVA

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Lankytojai

Dabar svetainėje 443 svečių ir narių nėra

Jūs naudojate:

IP adresas: 18.224.43.245

Operacinė sistema: Search Bot
Naršyklė: unknown unknow

Lankytojų statistika

685069
ŠiandienŠiandien872
VakarVakar1642
Šią savaitęŠią savaitę10357
Šį mėnesįŠį mėnesį66071
Prisijungę:
-

Prisijunk



moodle